בניית אתרים

קידומדיה הינה חברה אשר מתמחה בבניית אתרים רספונסיבים ומספקת שירותי בניית אתרי תדמית ואתרי חנות לעסקים.
בניית אתרי חנות, פיתוח מערכות תוכנה מתקדמות, פיתוח אתרי תדמית לעסקים

תהליך בניית אתר תדמית או אתר חנות הוא תהליך מורכב ועל כן יש לייחס חשיבות רבה בבחירת חברת בניית האתרים המתאימה ביותר עבור העסק שלכם.
בתהליך זה על החברה המקימה את האתר התדמית או אתר החנות שלכם, לשלב אנשי מקצוע מומחים בתחומי ידע כגון מומחי UX (כלומר: User Experience) העוסקים בחווית המשתמש תוך כדי בחינת פרמטרים רבים כדוגמא נוחות השימוש באתר ויעילותו, מומחי SEO (כלומר: Search Engine Optimization) אשר מלווים את תהליך הקמת אתר התדמית או אתר החנות שלכם החל ממחקר מילות מפתח, תוך מתן דגש  והבנה של מבנה נכון ואופטימיזציה מלאה למנועי החיפוש.
כמו כן כל לקוחותינו מלווים ומוקפים במומחים של קידומדיה על מנת להגיע לתוצר המושלם, ללא פשרות וכמובן ללא אותיות קטנות.

בטח שאלתם את עצמכם איזה אתרי אינטרנט אנחנו בונים?
אנו בחברת קידומדיה מתמחים בבניית אתרי תדמית לעסקים
אתרי תדמית מהווים כרטיס ביקור אינטרנטי של העסק שלכם, אשר מציג ומציע את שירותי העסק שלכם לקהל הרחב.
בניית אתר תדמית מבוסס וורדפרס (מערכת ניהול תוכן הפופולרית בעולם) תוך הקמת תבנית ייחודית וללא הגבלת כמות הדפים באתר.

בניית אתרי חנות, אתרי מכירות.
בניית אתר מכירות פירושו הקמת חנות וירטואלית לעסק.
אתר זה מבוסס על אתר קטלוג, אשר מציע הצגת מוצרים, חלוקה לקטגוריות וחיפוש מוצרים, כאשר הערך המוסף הינו רכישת מוצר ו/או מוצרים באמצעות האתר.
אנו ב – קידומדיה  עובדים עם כלל ספקי הסליקה בישראל ובעולם. בניהם: טרנזילה, PayPal ועוד.

בניית אתרי פורטל.
פורטל הוא אתר אינטרנט רחב המתמחה בתחום אחד או יותר ומהווה שער גישה לתחומים אלו באינטרנט.
בפרויקטים מסוג זה, ניתן למצוא מערכות תוכן מתקדמות, אינדקס עסקים, פורומים ומערכות בלוגים.
אנו בקידומדיה  מתמחים בפיתוח מערכות ייחודיות ומתקדמות, תוך מתן דגש וחשיבות רבה ליעילות ועבודה עם טראפיק גבוה.

איך בוחרים חברה לבניית אתרים?
כפי שכבר ציינו בתחילת הדף בניית אתר אינטרנט אינו עסק  קל ופשוט, יש לתכנן כל צעד וצעד בתהליך הקמת האתר על מנת להגיע לתוצר איכותי, מרשים וחשוב מכל מייצר הכנסה נוספת לבעליו.
ריכזנו עבורכם מספר נקודות, אשר יסייעו לכם בהליך בחירת החברה המתאימה ביותר להקמת אתר האינטרנט שלכם:

כלל ראשון, בדקו את תיק העבודות של החברה.
מהלך זה, יהווה מבחינתכם אינדיקציה ראשונית לסדרי הגודל של הפרויקטים שהחברה לקחה בהם חלק.
שימו דגש רב על התייחסות החברה לפיתוח רספונסיבי ובניית אתרים מותאמים לגלישה מהמובייל.
הידעת? הסטטיסטיקה מלמדת כי מעל ל- 35% מהגולשים מגיעים מהסלולר !
נתון זה מלמד כי אתר אינטרנט שאינו מותאם למובייל מהווה אתר אינטרנט נחות ופוגע בחווית המשתמש בעת גלישה באתר.
שיעור עזיבת אתרים אלו גבוהה בהרבה ועל כן יש ליחס חשיבות רבה להקמת אתר רסופנסיבי.
כמו כן, בדקו את איכות המוצר בפן העיצובי, התייחסות למנועי החיפוש וחווית המשתמש בפרויקט.
בדקו את משרדי החברה, סביבת העבודה וסדר גודל החברה.
בחנו את ההמלצות המופיעות באתר החברה, זכרו אתם בוחרים כאן חברה שתלווה אתכם בתהליך הקמת האתר ואף מעבר.
מומלץ מאד לחפש לקוחות עם צרכים דומים לשלכם.
וודאו שיש מנהל פרויקט אשר ילווה אתכם בתהליך באופן אישי ובזמינות אופטימלית.

קוד פתוח או סגור?
פיתוח אתר בקוד סגור, פירושו שרק החברה אשר הקימה את האתר יכולה לערוך, להוסיף ולשנות פיצרים באתר.
כלומר, לשם תחזוקת האתר תהיו חייבים לעבוד ולשלם לחברה שפיתחה את האתר.
דהיינו, האתר בידיים שלהם.
אם הגעתם לקריאת שורות אלו, אתם הלקוחות שאנו ב- קידומדיה מחפשים ונשמח ממש לשבת איתכם לכוס קפה.
אתם רציניים, חוקרים ולמדים כי בניית אתר חייבת להיעשות בצורה חכמה ומושכלת ובוודאי מבינים כי אתר האינטרנט שלכם הינו חלון הראווה של העסק ברשת האינטרנט,

זהו הרושם אותו אתם משאירים על הלקוח הפוטנציאלי הבא שלכם וביכולתו להגדיל עבורכם את רווחי העסק שלכם!